2012. június 3., vasárnap

Születésnapom reggelén


Célom ma teljesült! Élek!
Élek, tehát megéltem.
Mögöttem a hatvan évem!
Súly, mit rám rakott az énem.

Most indulok a százon.
Múltam most itt lezárom.
Mit kaptam béklyót lerázom.
Szelektálok! Csak a jót látom!

Újból neki rugaszkodom
Frissen, pihenten, fiatalon.
Testem, lelkem hatalom;
Jövőbe vetett bizalom!

Lehetne célom a pihenés,
Munkám a semmit tevés.
De nem fáradtam el!
Tudatom tettekre tüzel!

A tisztán látás mára elért;
Csatát kellett nyerjek ezért!
Látóköröm tág. Körbe ért.
Sekélyből mennyig felért!

De a tudás magában mit ér?
Síromban tán lesz elég tér;
Ha titkolom, oda belefér!
E világból így túlvilágba ér!

Nem! Nem ez az én utam!
Kezdődjön a jövő-futam!
Egyetemleges tudást alkotok!
Régmúltból csodákat hozok!

Budapest 2012.06.01.

MF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése