2012. január 6., péntek

Boldog Világ

Szürkületben remény villan
Szürke élet tovaillan
Szürke-hályogos szememben
Remény gyümölcse terem meg.

Keserűből pattan édes
Visszanézve múltam kétes
Vágyam volt az állandóság
Élet-múltam mégis mókás.

Szeretettel születhettem,
Tisztességben felnőhettem
Példaképem volt a Család
De az Élet néha galád.

Iskolákban megfeleltem
Életeket teremtettem
Biztos voltam már magamban
Biztos úton haladhattam.

Elveszhetnek rózsás múltak
Új csodák is újra nyílnak
Új életet elkezdhettem
Új reményhez érkezhettem.

Rózsás ködből szürke vályog
Ami jó volt – újra tályog
Fényt követ a szürkület
Törvényszerű őrület?

Nem kerestem már a szépet
Maga alá gyűrt az Élet
Elvoltam már önmagammal
Céljaimat mind feladtam.

Szülők – lányok körbe vettek
Testvéreim mind szerettek
Kitöltöttem napjaimat
Így vetettem meg lábamat.

Néztem szomorú szememből
Szeretőn érző lelkemből
Míg nem jött Ő, nagy Istennő
Fiatalságom megmentő.

Keserűből pattan édes
Régi énem újra fényes
Ragyogó ég kékellő
Istennő; Ő Megmentő.

Megtaláltam újra Őt
Új-életet serkentőt
Kérdezem én: mi vár ránk?
Élet-örök boldogság.

Nézeteink egyformák
Hibáinkat pótolják
Szerelmünket táplálják
Lelkek lelket imádják.

Kéz a kézben örök mámor
Két szív együtt - jaj de bátor
Rossz szó helyett jó szó csattan
Boldog Világ Zárja Kattan!


Budapest, 2005.04.09.

MF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése