2012. január 10., kedd

Ringó bingó arany csónak.


most tán rémes évem vége
évem téged kérlek szépen
tégy nékem egy szívességet
ásd el mélyre ékességed.

szilveszter egy fordulónap
kezdete tán minden jónak
ringó bingó arany csónak
hullám nyalta hipp-hopp csóknak.

felejtősen búsan hősen
elváltan és újra nősen
lészen készen törten bőszen
menten lettem felejtősen

buktam láttam vakon jártam
új tájakra tervet tártam
eredményre hányszor vártam
eredménytelenül váltam

intelligens ember jellem
mára jellemtelenség-lett
jellemtelen ember mellett
jellemesnek lenni kellett

rengő bongó morgó pezsgő
táncparketten forgó Gergő
robban dobban kattan csattan
Pattan makkan ringat alhat

mulat itat vigad halat
mutat kutat tapad tehet
lehet süket lehet malac
ma még tehet holnap mehet

múltam elmúlt jövőm jöhet
tűzzel játszó öröm lövet
pezsgő robban alkesz löket
tanácsokra fülem süket

kezdem menten ettem lencsét
alapozom a szerencsét
élet éled holtak múltak
lelkem indái már nyúltak

látok bátor sátor tábor
tervek mernek érnek távol
mától bátor merész legény
lüktet buktat robbant lelép

szilveszter egy fordulónap
elkezdődött fényes holnap
ringó bingó arany csónak
Csattan cuppan édes csóknak

Munka gondok bajok csajok
Akarattal minden ragyog
emelkedő torony hegyen
szerencsémnek helye legyen

Budakalász, 2010.12.31.

MF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése